July 16, 2011

happy month,more post :)

don't worried syg..saya nk pose jap je ni.hehehh
sbb ape ek??maybe plus bosan sama kot.tu yg g copy sgala yg ak mengarut dlm tumblr dlm blog ni.haha.ape ad hal.ade aku kisah?
n dis month aku dirisik.ewah2.slalu dgr anak2 dara kt kpg slalu kne risik.haish..skali jdik kt aku lak..malu2 gitu..meriah sgt,mcm nk tunang terus jelah.haha.nsb boy ak tu je xde.eh,tp tunang pn just ade mak pn xpe kan?adoh..rugik2..
*gambar sekadar meghias-hias


hehe.happy lah kn bila yg kita syg,cinta dlm hdup kita bakal jd suami kita..smoga ape yg drancang sgalanya bjalan lancar..amin2..skrg dh tambah lg 1 cincin..wah..mami gitu..xleh la post pic cncin kn,xsprise..haha..
neway,ape yg ak nk share..hdup ak btmbah ceria,bhagia,aman dan damai..dh mcm tmn serai permai lak bunyiknye. ni semua sbb restu mak abah,adik bradikku trsyg suma..i love u all...n watak penting mestilah sygku sorg ni,.KS..huhu.glamer ckit nk pngil kt blog ni kn..thanx syg dtg dlm hdup b..i will nver leave u alone.insyaAllah..sya akn brsama awak smpai akhir hayat saya..doakan kami bahagia dunia akhirat ye kawan2 =)
saya terlalu cinta awak


No comments:

Post a Comment

nk kate ape2 ke?