November 27, 2011

final sem n dot.dot.dot ;)


6 tahun ku disini.
banyak yg harus dikenang,banyak juga yg perlu dibuang- dari otak fikiran,dari hati yg tersimpan.
suka duka silih berganti, aku telah pun lalui.
dan kini aku minta dimaafkan,aku juga memaafkan.
semakin hari semakin aku memahami, erti persahabatan itu.
benar kata mereka, kawan ketika senang mudah mendampingi, kawan ketika susah hanya seorang di sisi... ku bersabar ya Allah... ku bersyukur kerna masih ada di sisi...
pelbagai karenah manusia di sini, mungkin itu yg menghiburkan, itu jugalah yg menyakiti kita..
namun aku telah memaafkan kini.. kerna aku ingin hidup caraku sendiri.. tuhan lebih mengerti..dan itu PASTI..
semoga segala yg berlaku dahulu tidak lg trjadi kemudian hari.. agar dapat aku dan mereka sedari kekhilafan diri.. perbaiki diri, menjadi insan yg berhati murni..lebih indah akhlaknya..lebih mulia tingkahnya..
sekali lagi, maafkan aku teman-teman, semoga berjaya dalam kehidupan akan datang, pada yang sntiasa di sisi, ku hargai hubungan ini, moga tuhan sentiasa melindungi kita semua..dan bersama kita..

-Diploma memories-

me with aniz_PE3

My classmate group C -maybe.ehe

Culture nyte 2008

with Syara in Electical Lab

Ladies Nyte 2008

with syiko a.k.a Ciko

Business Day with my team mate, aniz and ciko

my bestie in diploma, cutie-Wana

I will never look back.

English Communication Presentation, me act as Meowww

xsabar meninggalkan bmi!!!tp bla dh blah,sayu la plak..sob3



shopping habiskan wang ringgit.

  • English Day 2008 with my class mate, beside wana is arwah Botak.we miss u Botak, alfatihah dari kami....semoga tenang di sana..:( 



    inilah kami, Under lampu neon...

    n finally we grad for Diploma of Technology in Electrical and Electronic. =)

    -degree memories-
    Recycle Day

    Sport Games Week

    Door Gift Girl @ Culture Nyte 2009

    again,DGG @ Culture nyte 2010


    with wana @ teater budaya ,KL

    Nisa n Kaer

    Hang Out with Ciko

    Thanx 4 coming Catriona Ross ;)

    I-City Ladies day out =p

    Lepaking at Putrajaya



    BBQ @ kaer bf house

    n best moment, suprising nisa n wana for their birthday =)



                                          SELAMAT TINGGAL - UNiKL British Malaysian Institute -

    No comments:

    Post a Comment

    nk kate ape2 ke?