January 10, 2011

degree bff =)

ni la kawan2 rapat aku tyme dgree ni..pape pn memg berempat jelah..suma single but not available..kcuali dak comel tp blur ckit kdg2 si wana ni..susah sgt nk jtuh cnta ngn org lain pas clash ngn bf lama tu..memg ktorg pnah gaduh,ad yg xpuas hati,terasa..tp suma tu lumrah la bkawan..makin lama ak hdup, makin kita dwasa n matang nk hadapi suma cbaran2 dlm khdupan ni..suma org pasti akn lalui..thanx kawan2 yg byk tolg n spport slama kta bkwan ni..yg mna keruh tu,kita buang lah jauh2 kn..
ni wana.dr dip memg dgn dia ni jelah aku rapat.sampai gadoh2.tp still bff smpai skrg =)

ni plak rumate aku.pecah rekod tau stakat ni,rumate aku 3/4sem..wahh..special sgt dia ni bg aku.thanx 4 all kaer =)

ok..ni si lion nisa..alamak..nt dia marah aku tau ni.matillah.salu xpuas hati je,tp dgn dia ni la slalu aku kongsi cter msalah suma..syg u nisa.!




banyak lg bnd2 yg baik n sweet yg kta pnah lalui brsama..(esp tgk cter damping malam yg hampess saje tuu)mst rndu korg kalo suma dh abis study end of dis year kn!(insyaAllah)sygg korang!=ni la kawan2 rapat aku tyme dgree ni..pape pn memg berempat jelah..suma single but not available..kcuali dak comel tp blur ckit kdg2 si wana ni..susah sgt nk jtuh cnta ngn org lain pas clash ngn bf lama tu..memg ktorg pnah gaduh,ad yg xpuas hati,terasa..tp suma tu lumrah la bkawan..makin lama ak hdup, makin kita dwasa n matang nk hadapi suma cbaran2 dlm khdupan ni..suma org pasti akn lalui..thanx kawan2 yg byk tolg n spport slama kta bkwan ni..yg mna keruh tu,kita buang lah jauh2 kn..banyak lg bnd2 yg baik n sweet yg kta pnah lalui brsama..(esp tgk cter damping malam yg hampess saje tuu)mst rndu korg kalo suma dh abis study end of dis year kn!(insyaAllah)sygg korang!muahmuah!
mereka sgt beautiful comel!=))

No comments:

Post a Comment

nk kate ape2 ke?